همه چیز در مورد موکت چاپی

همه چیز در مورد موکت چاپی

در گذشته موکت‌ها تنوع چندان زیادی نداشتند؛ اما امروزه علاوه بر مدل‌های گوناگون شاهد موکت چاپی نیز هستیم. طرح‌های بی‌نظیر و متنوع این نوع موکت طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. به طور معمول در اتاق کودکان، دفتر کار، آشپزخانه، هتل‌ها و … از این موکت استفاده می‌شود.

رنگ و روی این موکت‌ها، اولین چیزی‌ست که چشم را به سمت خود هدایت می‌کند. رنگرزی اصلی‌ترین بخش در چاپ طرح‌های مختلف روی این مدل موکت است. این کار با استفاده از آبشار رنگ و تزریق دیجیتال رنگ روی موکت انجام می‌شود. در حقیقت با این روش رنگ‌ها پس از ساخت، در بافت موکت‌ها تزریق و مستقیما وارد الیاف آن‌ها می‌شوند. رنگ موکت‌های چاپی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و ماندگاری زیادی دارد.

احتمالا در ذهن شما سوالات و ابهاماتی در مورد موکت‌های چاپی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

آیا موکت چاپی هم دارای بافت است؟

بله این دسته از موکت‌ها هم دارای بافت هستند. در ابتدا موکت‌های چاپی مسطح بودند اما به مرور با پیشرفت تکنولوژی جنس و بافت آن‌ها تغییر کرد. تنها تفاوتی که موکت چاپی با دیگر موکت‌ها دارد، شیوه‌ی رنگ آمیزی الیاف آن‌ها است.

Printed carpet Termeh Carpet 3 1024x576 - همه چیز در مورد موکت چاپیآیا مواد شوینده به چاپ روی موکت‌ها آسیب می‌رساند؟

خیر، جنس الیاف موکت چاپی، از نایلون و مواد پلیمری است. این مواد قابلیت رنگ پذیری بالایی دارند و به همین علت رنگ‌های تزریق شده در اثر شستشو با مواد شوینده پاک نمی‌شوند. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، استفاده از وایتکس و سفیدکننده‌های قوی است. این سفیدکننده‌ها به علت ماهیت قوی و شیمیایی خود، به بافت انواع فرش، موکت و پارچه آسیب می‌رسانند. به همین علت هرگز نباید از آن‌ها بر روی موکت‌های چاپی نیز استفاده کنید.

Printed carpet Termeh Carpet 4 1024x576 - همه چیز در مورد موکت چاپیدوام موکت چاپی به اندازه‌ی موکت‌های دیگر است؟

بله موکت‌های چاپی به اندازه دیگر موکت‌ها از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردارند. رنگ‌های استفاده شده در این نوع موکت‌ها به الیاف آن پیوند خورده است. پس می‌توان انتظار داشت با گذشت زمان و رفت و آمد زیاد هم طرح‌های چاپی روی آن‌ها از بین نرود.

Printed carpet Termeh Carpet 5 1024x576 - همه چیز در مورد موکت چاپیآیا موکت‌های چاپی از قیمت بالاتری برخوردارند؟

این موضوع به طرح انتخابی شما بستگی دارد. شما می‌توانید با هزینه‌ی کمی موکت‌های چاپی دلخواه خود را خریداری کنید. اما میزان رنگ استفاده شده در طرح‌های پر رنگ و لعاب و خاص، بیشتر است. به همین علت ممکن است قیمت کمی بالاتر برود.

کارخانجات موکت ترمه با تولید موکت‌های چاپی فانتزی تحولی عمیق در این صنعت ایجاد کرده است. این موکت‌‌های با کیفیت، در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی آماده‌ی عرضه به شما عزیزان هستند.

به راحتی می‌توانید از طرح‌‌های سنگی، آشپزخانه، چوب و حتی طرح سنگ‌فرش این مدل موکت‌های چاپی ترمه استفاده کنید و جلوه‌ی زیبایی به محیط خانه یا محل کار خود ببخشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
سلام اگه سوالی دارید با زدن روی شروع گفتگو و اتصال به واتساپ میتونید به راحتی از ما بپرسید